Osencurerat

Okej! Var ska vi börja?

Har ni upplevt att ni helt tappat sex lusten?
Efter en ganska vild början på vårt förhållande då vi knappt kunde vistas i samma rum utan att vi hade sex, så har det nu kommit till en punkt där vi i stort sett aldrig har något sex. Sist var för snart 2 år sedan. Jag vet att det låter otroligt men det är sant.
Vi var inte ens nyktra den gången. Vi hade fått barnvakt så vi kunde gå ut och bara umgås utan barnen och vi festade lite och blev smått berusade. När vi kom hem så var ju huset tomt och vi hade sex för första gången på ganska länge.
Jag vet inte varför jag tappat lusten. Den enda gång jag ens känner lite lust är när jag druckit alkohol.
Tro nu inte att jag inte har några känslor för min sambo för det har jag fast jag vet inte riktigt om det är kärlek eller bara kompis känslor.
För det mesta så känner jag avsky när han försöker pussas eller kramas. Kanske för att jag inbillar mig att han tror att vi ska ha sex på kvällen om jag låter honom pussa mig.
Jag ligger med kläder och morgonrock på mig på natten för att han inte ska börja tafsa på mig.

Jag har funderat mycket på varför jag upplever det så. Kanske har det att göra med at jag blev stereliserad efter vårt sista barn? Min biologiska funktion är ju borta. Känslan att vara kvinna har försvunnit. Jag känner mig numera som en hushålleska, uppasserska och barnvakt.

Misstolka mig inte nu men jag söker spänning i ett förhållande och det finns liksom ingen i vårt. Allt är så förutsägbart.
Jag hat faktiskt varit otrogen några gånger när jag varit ute och festat med mina kompisar. Då finns lusten där och den går inte att hindra. Spänningen med att ha sex med någon man inte känner eller kommer att möta igen gör att jag blir upphetsad.

Mer om mina affärer kommer jag skriva om sen.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-05-17 @ 08:58:39
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

sv; åh tack s mkt !:D

2011-05-17 @ 09:43:00
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Ska du göra något roligt i veckan nu då?

2011-05-17 @ 12:19:57
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: simone

Det låter verkligen tufft, svårt att veta om det är fysiskt eller psykiskt också - har du pratat med någon om det? Kanske kunde hjälpa.. menar jag.

2011-05-17 @ 12:46:39
URL: http://simoneh.se
Postat av: sandra. wicked.

Heej Sötkaka! Mår du bra? Hoppas det! Jag mår iallafall prima ballerina :) Jag har just nu uppe Veckans Blogg hos mig. Jag kommer tillsammans med vinnaren göra en intervju via MSN/MAIL som jag lägger upp på min blogg tillsammans med länkning :) Glöm inte anmäla dig om du inte gjort det! Lycka Till ! :) Kraam :)

2011-05-17 @ 23:21:11
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0